Opdracht

Omschrijving

Lean procesverbeteringsrapport waar u mee verder kunt

U wilt het beste voor uw klanten. Dat wilt u op een zo goed mogelijke en ook rendabele manier realiseren. Echter iedere keer constateert u dat er één of meerdere bedrijfsprocessen niet helemaal vlekkeloos lopen. Intern ervaart u frustraties, maar erger nog is dat uw klant ook ontevreden is. Nu loopt u met de vragen: hoe kan ik dit veranderen en wat moet ik veranderen om het te verbeteren?

Hoornbeeck Business biedt u een oplossing: een tiental studenten van onze school hebben zich de afgelopen maanden verdiept in het LEAN-gedachtegoed. Zij willen graag heel concreet voor een bedrijf een bedrijfsproces doorlichten wat niet helemaal vlekkeloos verloopt.

Vragen die zij gaan beantwoorden: hoe loopt het proces nu, waar zitten de knelpunten, hoe kan het proces zo efficiënt mogelijk worden ingericht en wat moet er gedaan worden om dat te bereiken? Kern daarbij is dat zij leren processen in een bedrijf steeds te verbeteren en/of te veranderen, waardoor de klanttevredenheid toeneemt en de rentabiliteit verbeterd. Deze 10 studenten willen graag in de maanden mei en juli voor uw bedrijf een bedrijfsproces doorlichten en aanbevelingen doen waar u mee verder kunt en wat uw klanttevredenheid ten goede komt.

Ziet u ook kansen? Vul het onderstaande formulier in!

Periode: mei t/m juni

Samenwerken?

Inschrijven voor deze opdracht!